Főzz szívből!

Emocionális gasztronómia Kocsis Bálinttól

3 receptet állítottam össze számodra!

2016. január 24. 16:00 - Kocsis Bálint

Szeretettel üdvözöllek!

Összeállítottam 3 olyan receptet számodra, ami biztosan jól fog jönni, ha új színt akarsz vinni az otthoni étkezéseidbe. Egyszerű, gyors fogások, melyek segíteni fognak abban, hogy megtedd az első lépéseket a tudatos étkezés felé. Javaslom próbáld ki őket, vagy küldd el olyan ismerőseidnek, barátaidnak, akik szeretnének változtatni az étkezésükön, de még nem tették meg az első lépést.

Főzőbemutatóim után sokan fordulnak hozzám levélben vagy telefonon, hogy mondjam el, hogyan tudtam néhány éve egyedül változtatni az étkezésemen és életmódom.

Úgy döntöttem, hogy összeszedem azokat főbb lépéseket és módszereket, melyek segítettek abban, hogy koplalás nélkül leadjak 20 kilót, 20 év után lerakjam a cigarettát, megszabaduljak az állandó migréntől és a sporton keresztül egy teljesen más életminőséget teremtsek meg magamnak.

https://www.facebook.com/kocsisbalintsef/videos/726621414106137/?l=4284224777893477711

Ezt a tudást és tapasztalatot megosztom azokkal az emberekkel, akik valóban akarnak változtatni a jelenlegi helyzetükön. Támogatlak majd, fogom a kezed, mert ha nekem sikerült, akkor neked is sikerülni fog. 

Abban leszek segítségedre, hogy miként tudsz lefogyni úgy, hogy ne kelljen lemondanod az izgalmas ízekről. Rövid időn belül sokkal energikusabb leszel, egészségesebbnek fogod érezni magad.Hamarosan érkeznek a részletek, javaslom figyeld a híreinket.

 

Szeretettel kívánok Neked minden jót és szépet!

 

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása