Főzz szívből!

Emocionális gasztronómia Kocsis Bálinttól

A siker csak egy döntésen múlik!

2016. február 16. 10:03 - Kocsis Bálint

Szeretettel üdvözöllek!

Az elmúlt években sok embernek segítettem változtatni az életmódján.A minap is kaptam egy levelet, ami több mint csodálatos volt.

Miután összeraktam azt az anyagot, amely segítségével pár éve magam is új életet teremtettem magamnak, egyre több irányból keresnek meg emberek, akik érzik, hogy addigi életük válaszúthoz ért.

food.jpg

Általában hasonló problémákkal fordulnak hozzám és rendre ezt kérdezik meg:

-Te hogyan csináltad?

Sokszor nem is emlékszem azokra a kemény próbákra, amikor le kellett mondanom valamelyik kedvenc ételemről, vagy olyan új szokásokat kellett a mindennapjaimba építenem, ami akkor lehetetlen vállalkozásnak tűnt.

Ma visszanézve ezekre a megpróbáltatásokra valóban nem tűnnek hatalmas eredményeknek, megcsináltam és kész. De most, hogy másokat látok ebben a helyzetben bizony sokszor újra belém hasítanak azok a pillanatok, amikor NEM-et kellett mondanom olyan dolgokra, hogy legyen helye az újnak.

Erre szoktam mondani, hogy ki lehetett bírni röhögés nélkül :)

Nemrég megismerkedtem valakivel, aki azzal fordult hozzám, hogy én vagyok az utolsó, akinek bizalmat tud szavazni, mert rengeteg sikertelen próbálkozás és fájdalmas tanulság van már mögötte.

Az elején éreztem már, hogy mélyebben van, mint azt ő saját maga gondolná. Az első telefonos interjú sajnos ezt többszörösen is megerősítette. Mégis éreztem azt, hogy vele akarok dolgozni, ezért elkezdtük 'belülről-kifelé" haladva dolgozni.

Pár hét alatt akkora eredményeket értünk el nála, ami fantasztikus érzés számomra. Más emberként viselkedik, életerős, vidám és ami a legnagyszerűbb, hogy újabb és nagyobb célokat is ki mer tűzni magának!

Szóval csak javasolni tudom mindenkinek, aki már régóta igyekszik elnyomni azt a halk, belső hangot magában, hogy határozza el magát, mert a siker egy döntésen múlik.

Egy bizonyos döntésen.

Kívánom, hogy mihamarabb megéld azokat az érzéseket, melyeket az első sikerek adnak majd Neked!

 

 

Szeretettel:

kocsis_balint_1.jpg

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása