Főzz szívből!

Emocionális gasztronómia Kocsis Bálinttól

Életmódváltás a séffel

2016. január 17. 17:00 - Kocsis Bálint

Szeretettel üdvözöllek!

Januárban mindenki megfogad valamit az új esztendőre. Van aki ismét a cigarettát fogja véglegesen letenni, mások 10-15 kilóval szeretnének kevesebbet nyomni. Egy ismerősöm nemrég mesélte, hogy december végén- január elején adja el a fitnesz termében a legtöbb éves bérletet, melyeknek legnagyobb részét nem is használja fel a vásárló. Év elején megvan a lendület, megvan a vágy, de sajnos pár hét alatt ki is alszik az izzó elhatározás gyengén pislákoló lángja. Pár nap használat után visszakerülnek a szobabiciklikre a ruhák, hogy ismét betöltsék a már megszokott szobainas szerepüket. Sokan a többszöri kudarc hatására már később sem határozzák el magukat a változtatás mellett.

merleg_lab.jpg

Pár évvel ezelőtt jómagam már hoztam egy döntést, aminek az eredményeként 20 év után letettem a napi 2 doboz cigarettát, a húst, az édességeket. Étrendembe beépítettem újabb élelmiszereket. Elkezdtem tudatosan étkezni, mely során koplalás nélkül leadtam közel 20 kilót. Sokan tévesen azt gondolják, hogy ami egészséges, az íztelen, unalmas és az élvezetekről való lemondásokkal jár. Mivel számomra az evés, kóstolás és újabb ízek megismerése fontos örömforrás, úgy váltam meg a felesleges kilóktól, hogy közben nem mondtam le az izgalmas ízekről sem. Szokásommá vált a rendszeres testmozgás,és a kezdeti 500-1000 méteres kocogásokból pár hónap alatt "1.41-es" félmaraton lett.

De a fentiek mellett a legfontosabb változás a gondolkodásmódomban történt. Egy Agykontroll tanfolyam volt a szikra, ami elindította a folyamatot, ezt követően az események szédületes sebességgel gyorsultak fel. Egyre pozitívabb és látványosabb eredményeket éltem meg, a környezetem nem kis csodálkozására. Egy új világ tárult fel előttem, mintha egy tisztább és színesebb szemüvegen keresztül látnám a világot. Fizikailag kirobbantam az erőtől, energikus és nyugodt voltam.  De a legnagyobb eredménye az volt, hogy egy korábban diagnosztizált, számomra rémisztő betegséget is sikerült legyőznöm, az orvosaim nem kis meglepetésére.

Ismét visszaültem az iskolapadba és a tanulás, különböző fejlesztő könyvek azóta is életem mindennapi résztvevőivé váltak.

Ennek a pozitív időszaknak lett az egyik eredménye a CSIKOS márka megszületése, mely ma is ennek a gondolkodásnak, értékrendnek az egyik megtestesítője sokak számára.

Ez mind inspiráló volt sokak számára, ezért a főzőbemutatóimon és a személyes tanácsadásaimon számos esetben tudtam hozzátenni mások életmód és étkezési szokásainak megváltoztatásához, javításához.

Viszont az elmúlt időszakban kevesebb időt fordítottam magamra, mert a hétköznapok elsodortak a tudatos étkezés és életmód addig alkalmazott tapasztalataitól. Míg másoknak segítettem, kevesebb idő és energia jutott saját magamra.

Ezért úgy döntöttem, hogy ismét alkalmazni fogom a jól bevált módszereket és tapasztalatokat, sőt ezeket a valóban működő módszereket szeretném megosztani azokkal, akik szintén változtatni akarnak.

Mivel egyszer már megcsináltam, nincs kétségem afelől, hogy le fogom-e adni a felesleges kilókat és változtatni fogok étkezési szokásaimon. Ha egyszer már megcsináltam, ismét meg fogom.

Ha te is változtatni akarsz, akkor most könnyebben indulhatsz el ezen az úton, mert minden eddigi tapasztalatomat megosztom veled is, ha velem akarsz tartani.

Ezért javaslom, most csatlakozz hozzám, mert egy 30 napos, rendszeres, napi video tanítás sorozattal teszem könnyebbé számodra, ha rajta akarsz maradni az úton.

Étkezés, életmód és gondolkodásbeli hasznos anyagokat osztok meg veled, melyeket saját, megélt tapasztalatból merítek. Rendszeresen tartok főzőbemutatókat több témakörben is, ezért a leghasznosabb és legkönnyebben alkalmazható lépésekkel fogjuk kezdeni a tanulást majd.

kb_mindmegette.jpg

Hamarosan jelentkezem a részletekkel, addig iratkozz fel  a www.kocsisbalint.hu oldalon található lehetőségeken, hogy értesülj a részletekről.

Egyszerűbb receptekkel, ételkészítési praktikákkal, hasznos tanácsokkal foglak ellátni a majd. Ha én le tudtam tenni közel 20 kilót, könnyen át tudtam alakítani étkezésemet, akkor Neked is sikerülni fog. Sőt, ha eddig úgy gondoltad, hogy az egészséges és tudatos étkezés drága, bonyolult és sok időt vesz igénybe, akkor nagyon meg fogsz lepődni, hogy ez mennyire nem állja meg a helyét.

Ha már bevallottad magadnak, hogy érezhetnéd magad jobban is, esetleg fogyni akarsz vagy változtatni szeretnél az életmódodon, akkor tarts velem, segítek végigcsinálni.

Amit már most megígérek Neked:

Újabb szokásokra cseréled le azokat, melyektől eddig szerettél volna megszabadulni.

Izgalmas, egészségesebb élelmiszerekkel, ételekkel fogsz találkozni, melyeket valóban képes leszel elkészíteni.

Jobb lesz a közérzeted, a fizikai állapotod, jobban fogod érezni magad.

Önbecslésed, önbizalmad hatalmasat fog fejlődni az elért eredményeidnek köszönhetően.

A környezetedtől egyre több elismerést és gratulációt fogsz kapni, mert példáddal mások számára is inspiráló leszel.

A döntés meghozatalában ugyan nem, de a végigcsinálásban biztosan számíthatsz rám. Bízom benne, hogy együtt haladunk majd egy egészségesebb és tudatos életmód felé. 

Hamarosan jelentkezem, addig is kívánok Neked szépet és jót!

kocsis_balint_1.jpg

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása