Főzz szívből!

Emocionális gasztronómia Kocsis Bálinttól

Ízekkel udvarolni jó dolog!

2016. május 24. 20:50 - Kocsis Bálint

Szeretettel üdvözöllek!

 

Nemrég egy nagyon izgalmas helyszínen tartottam Élményvacsorát, melyről meg is osztottam akkor az elkészült fogásokat tartalmazó menükártyát.

1.jpg

Egy nagyon kedves barátnőm szervezett egy divatbemutató és tanácsadó estet, és úgy gondolta, hogy a megjelent hölgyeknek valami "nem várt sütivel" kedveskedne, így lettem ezen az estén süti.

Erről a csoda helyről tudnod kell, hogy ez egy régi álom megvalósulása a mai formájában, melyet a ház úrnője, Ági álmodott meg még akkoriban.

_d8199b9c16bbfa7ced2c315e440cff95c08afbcfe82ee163c3_pimgpsh_fullsize_distr.jpg

Minden szegletéből árad az odafigyelés és a törődés, egyszerűen ide jó volt ide belépni, na. Pedig viszonylag ritkán térek be női divatszalonokba, csak úgy flangálni és nézelődni. 

Férfiként ide belépve olyan  érzésem volt, mint amikor egy kisgyerek meglátja az ajándékát a karácsonyfa alatt.

Kibontja, kiugró szívvel örül neki és ekkor veszi észre, hogy még egy további ajándék van a fa alatt az ő nevével.

agival.jpg

A második kibontása után észreveszi a harmadikat, majd a negyediket és ez így megy tovább, míg már szinte beleszédül teljesen.

Hát valahogy így éreztem magam miután megláttam ezeket a gyönyörű hölgyeket, akik hatalmas sürgéssel  és forgással készülődtek már az estére.

Nyolc fogással készültem én is végigudvarolni ezt a csodálatos hölgykoszorút, ezért kifejezetten olyan ételeket készítettem, melyek a legmesszebbmenőkig (de hosszú szó ez) csajosak és csábítóak.

Már a menüsor összeállításánál két szó lebegett a szemem előtt.

Illat és nőiesség!

Olyan fűszer és alapanyag kombinációkat párosítottam, melyek eredménye a legfrissebb parfümökkel vetekedett.

dsc_6218.jpg

Már számtalan alkalommal elmondtam, hogy az ízek és illatok adta élmény számomra ugyanolyan Szeretet-nyelv, mint egy gyengéd érintés vagy egy őszinte bók.

Úgy gondolom, hogy ez az este a hölgyek ünnepléséről és ízekben, illatokban kifejezett bókok szervírozásáról szólt.

Csodálatos volt látni azokat a szemeket, melyekkel az első falat megízlelése után rám néztek.

 

dsc_6260.jpg

Ezek azok a pillanatok, amiért érdemes annyi energiát és odafigyelést fektetni a legjobb alapanyag kiválasztásába és az ételek összeállításába.

Igen, én ezt a szeretet nyelvet beszélem és azon vagyok, hogy minden egyes CSIKOS és a receptjeim egy újabb mosoly megszületéséhez járuljanak hozzá.

 

Szeretettel gondolok Rád mindig!

 

kocsis_balint_1.jpg

komment
süti beállítások módosítása